Noget af stor betydning

Fortæl læseren noget mere

Overskriften og underoverskriften fortæller os, hvad du har at tilbyde, og formularens overskrift afslutter handlen. Her kan du forklare, hvorfor dit tilbud er så godt, at man bare må udfylde formularen.

Husk:

  • Punktform er godt
  • til klart og tydeligt at forklare fordelene, og
  • på den måde forvandle besøgende til mulige kunder.

For at skabe en effektiv strategi for medarbejderoplevelsen er det vigtigt at forstå de forskellige udfordringer og forventninger, dine medarbejdere har på hvert trin af deres rejse. Employee journey mapping er det bedste værktøj til at gøre dette, da det giver dig mulighed for at visualisere, måle og påvirke dine medarbejderes oplevelse.

For at lette kortlægningen af medarbejderrejsen er du velkommen til at downloade vores skabelon. Med den i hånden vil det være muligt for dig at få indsigt i de mest kritiske milepæle for medarbejderne:

  • tiltrækning og rekruttering
  • onboarding
  • fastholdelse
  • udvikling
  • adskillelse

DK - SME-CJ17 Consideration visual