logo-randstad-holding

Fravær på arbejdspladsen er noget, som enhver arbejdsgiver må tage sig af. Det kan have en bred vifte af konsekvenser - fra omkostningerne ved at skulle ansætte nye medarbejdere hurtigt til fald i produktivitet for de resterende medarbejdere, som må dække over deres manglende kolleger.

Ved at forstå årsagen bag det manglende fremmøde og ved at skræddersy måden, din virksomhed håndterer fravær på, kan du undgå, at fysisk fravær bliver et problem for din virksomhed. 

Randstad har lavet en vejledning, der går i dybden med emnet og forklarer, hvorfor det er så vigtigt for arbejdsgivere at have en klar og velovervejet tilgang til fravær.  

Download vejledningen og læs om:

  • Hvilke punkter der vigtige at inkludere i din virksomheds fraværspolitik
  • Hvordan meget fravær kan kan have indflydelse på din virksomhed
  • Hvad du kan gøre for at håndtere fysisk fravær på arbejdspladsen

Dansk_RSH-2752-Mockup-Whitepaper-absenteeism-in-the-workplace_-understanding-and-managing-a-critical-issue